Atenție Cookieurile sunt folosite pe aceasta pagina pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare. Daca veti continua navigarea inseamna ca sunteti de acord cu acceptarea acestora. OK

Formular Suport Service

GARANȚIA PRODUSELOR

Termenii și condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale: ordonanța Guvernului nr. 21 / 1992 privind protecția consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vânzarea produselor și garanțiile asociate acestora. Perioada de garanție este menționată în certificatul de garanție emis și începe să curgă de la data înscrisă în factura de achiziție; de asemenea această perioadă este confirmată și de certificatul de garanție aferent facturii fiscale emis de AnemonaCom.ro.

Operațiunile efectuate de service în perioada de garanție vor fi menționate pe documente separate; aceste documente devin parte integrantă a certificatului de garanție. Termenul maxim de soluționare este de 15 zile calendaristice de la recepția produsului în unitatea de service / momentul la care operatorul economic a luat la cunoștință de deficiențele respective. După aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la Service sau puteți solicita expedierea acestuia prin curier. Termenul mediu de expediere este de 48 de ore.

Reparatiile post-garantie pot dura de la 2 zile pana la 45 de zile.

Aducerea la conformitate se poate efectua prin:

  • depanarea / reparația produsului;
  • înlocuirea parțială sau integrală a produsului;
  • înlocuirea cu produse cu perfomanțe cel puțin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau înlocuit cu același model;
  • returnarea contravalorii produsului în lipsa altei soluții.

Responsabilitățile clientului:

Condițiile de garanție nu se aplică pentru problemele sau daunele cauzate de client sau în circumstanțe cum ar fi, dar fără a se limita la următoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat și / sau modificat de personal neautorizat;
  • numărul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garanție au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezintă defecte fizice: lovituri, crăpături, ciobiri, rugină sau prezintă urme utilizare în condiții neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, manipulare incorectă, setări și instalări incorecte, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / măsurilor de securitate uitate sau pierdute.

PROCEDURA TRIMITERII PRODUSELOR ÎN GARANȚIE:

La aducerea / expedierea produsului pentru garanție vă rugăm să ne comunicați numărul cererii de service alocat după completarea Formularului de SUPORT SERVICE de mai jos, (de forma #NPV-150-59978) în cazul produselor expediate prin firmele de curierat rapid vă rugăm să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SUPORT SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE".

Produsele aduse sau expediate în atenția departamentul de service trebuiesc să fie complete (să prezinte ambalajul original sau un ambalaj adecvat, precum și accesoriile) și însoțite de o copie a facturii fiscale de achiziție, a certificatului de garanție original emis de Anemona Com.

Produsele care necesită acordarea garanției pot fi aduse, personal, de către client sau pot fi expediate la adresa:

Str. Mircea cel Batran Nr. 119 Ploiești - PH - Departamentul de Service

Programul de lucru cu publicul al departamentului de service este:

Luni - Vineri: 09:00 - 17:00

În cazul în care optați pentru expedierea printr-o firmă de curierat rapid puteți apela la Nemo Expres și solicita preluarea coletului de la adresa dumneavoastră.
Este foarte IMPORTANT să menționați pe scrisoarea de transport (AWB) NUMĂRUL FORMULARULUI DE SERVICE, precum și mențiunea "ÎN ATENȚIA DEPARTAMENTULUI DE SERVICE". După ce coletul / produsul va fi recepționat și verificat veți fi anunțat privind desfășurarea procedurii de garanție / aducere la conformitate a produsului dumneavoastră.

Plata transportului pentru produsele trimise în service (tur-retur) în vederea soluționării garanției revine în sarcina cumparatorului; expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Nemo Expres sau Fan Curier.

MENȚIUNI IMPORTANTE

Deteriorarea, ștergerea sau pierderea etichetei care conține datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garanției. În cazul în care nu ați primit alăturat facturii sau pe email certificatul de garanție aferent acesteia emis de Anemona Com îl puteți solicita oricând la adresa: suport@anemonacom.ro

Produsele neridicate de la unitatea de service în termen de 6 luni de la finalizarea operațiunilor vor fi declarate abandonate și predate centrelor de colectare.

Puteți solicita sprijin pentru a identifica dacă produsul necesită acordarea garanției sau dacă întrunește condițiile de garanție / care este perioada de garanție, precum și care este unitatea de service autorizată cea mai apropiată de domiciliul dumneavoastră contactând via email: suport@anemonacom.ro. Totodată, pentru orice nelămurire / problemă în legătură cu acordarea garanției nu ezitați să contactați Departamentul de Service Anemona Com în scris la adresa: suport@anemonacom.ro.

 

 

Află primul noutățile!

STAI LA CURENT CU TOATE PROMOTIILE NOASTRE: