Atenție Cookieurile sunt folosite pe aceasta pagina pentru a va oferi cea mai buna experienta de navigare. Daca veti continua navigarea inseamna ca sunteti de acord cu acceptarea acestora. OK

Ce garantie am

Garantia pentru produse

Toate produsele beneficiaza de 12 luni de garantie. Nu fac obiectul garantiei piese si subansamble de tipul: cutite, burghie, baghete, role silicon, etc...

Transport produse in garantie

Pe perioada termenului de garantie si post-garantie, operatiunile de service a echipamentelor se efectueaza la sediul societatii Anemona Com, str. Mircea cel Batran, nr. 119, Ploiesti – Prahova. Cheltuielile de transport tur – retur a echipei de service sau prin curier rapid sunt suportate de cumparator.

Pentru echipamentele mari aflate in termenul de garantie, in cazul in care echipa de service trebuie sa se deplaseze la sediul cumparatorului, cheltuielile de deplasare sunt 1 LEU/km (fara TVA) calculat pe distanta dus - intors fata de Ploiesti plus costurile de cazare daca este cazul.

In perioada de post-garantie a echipamentelor, in cazul in care echipa de service trebuie sa se deplaseze la sediul cumparatorului, cheltuielile de deplasare sunt 2 LEI/km (fara TVA) calculat pe distanta dus - intors fata de Ploiesti plus costurile de cazare daca este cazul.

Cum beneficiez de garantie?

Produsele defecte aflate in perioada de garantie vor fi reparate la sediul firmei S.C. Anemona COM S.R.L. - Strada. Mircea Cel Batran, Nr. 119. Pentru a beneficia de garantie trebuie sa ne trimiteti produsul defect, ambalat corespunzator pentru a nu suferi deteriorari in timpul transportului. Pentru solicitarea garantiei va rugam sa ne contactati telefonic la numarul de telefon: 0723.166.136 inainte de trimiterea coletului si sa ne comunicati natura defectului. In termen de maxim 14 zile lucratoare produsul va fi returnat in stare de functionare sau va fi inlocuit cu alt produs nou.

Află primul noutățile!

STAI LA CURENT CU TOATE PROMOTIILE NOASTRE: